Wednesday 18 October 2017

Forex Tradefort Forum


18 pa 2012, 21:45 Nytt betalningssystem - Perfekt pengar. TradeFort har ett ganska stort utbud av betalningssystem för insättning och återköp. Du hittar Skrill (MoneyBookers), Liberty Reserve, Webmoney, Kreditkort etc. Idag är vi glada att meddela att ett annat betalningssystem lanseras på vår hemsida för din bekvämlighet. Perfekt Money. The kärnfunktioner i Perfect Money är enkelhet och säkerhet . Perfekta pengar har visat sig vara en säkerhetsnivå på flera nivåer som utvecklades i ett betalningssystems forskningscenter, före utvecklingen av modern teknik och möjligheten till sprickbildning, vilket i absoluta minskar risken för att användarna av Perfect Pengar. För alla typer av transaktioner för våra handlare ställer vi upp en provision på 0 Du kan betala och få en bonus upp till 50 i ditt Traders Room. - Dodano: czw 18-10-2012, 21:48 - Var vänlig informerad om att domänhandeln flyttades till tradefort. wsa12340a Var vänlig och använd den här nya domänen för att komma åt dina TradeFort-konton och tjänster. Denna övergång gjordes på grund av den rättsliga tvisten om tradefort domänägande. Juridiska avdelningen arbetar nu för att bevisa ägande i domstolen. Kto jest online Uytkownicy przegldajcy till forumet: Obecnie na forum inte ma adnego zarejestrowanego uytkownika jag 1 go Teknologi dostarcza phpBB reg Forum Software kopiera phpBB Group. Styl weuniversal stworzony przez weeb. OSTRZEENIE O RYZYKU. Transaktionen Forex Oraz CFD var uppdelad i finansiell ekonomi, vilket var en följd av två år gamla kapitalavkastningen. Dlatego te, Forex oraz kontrakty CFD mog nie av odpowiednie dla wszystkich inwestorw. Inte nöje ryzykowa wicej, ni har sagt det här. Przed podjciem decyzji o transakcji upewnij si, e rozumiesz svizane z nimi ryzyka i jeeli jest till konieczne zasignij niezalenej porady. FortFS (Fort Financial Services) Recension Besök webbplats Besvara Fort Fs rebuttal - krav på bevis Varje mäklare kan bara bestämma att avbryta kundernas vinst genom att säga sina icke-marknadspriser och citera sedan deras affärsförhållanden. Det är emellertid på mäklaren att visa sina marknadspriser. Det är inte kunden som behöver bevisa detta. Forex är per definition OTC vilket betyder - MANY marknader. Det finns ingen central marknad, vilket enligt definition gör det nästan omöjligt att prata om marknadspriserna. It039s tycker om att gå till en butik och köpa något till 10 då inser du att du kunde ha köpt den till 8 och gå tillbaka till affären och berätta för dem att priset var utanför marknaden - jag vill ha en återbetalning. Deras beteende är oacceptabelt. I alla fall är det deras ansvar att erbjuda korrekta priser och gå tillbaka, byta handeln med retroaktiv verkan och därmed beröva mig av mina vinster är inte bara barnslig, både rättvist handhagad. Jag kräver att Fort Fs betalar tillbaka mina vinster eller ger ett klart och obevekligt bevis på huruvida de är skadliga anklagelser. Jan 10, 2017 - 1 Stjärnor Hej Jag skulle stanna långt ifrån denna mäklare Fort Financial Services. Det finns många andra välrenommerade mäklarfirmor att använda. Jag finansierade mitt Fort FS-konto i slutet av juli 2016 med 500 usd och över 2-3 veckor tog min EA kontot till 8, 273 den 9 augusti. Vinsterna gjordes gradvis under dessa veckor. Sen den 10 augusti börjar jag se saker som ändras på min Mt4-plattform och branschen blir avbruten. Jag har ett uttalande mittredigerande av dem att ta bort och avbryta mina affärer och vinst. De gick tillbaka veckor efter faktum och började byta affärer till 0. Jag har aldrig sett någonting så här i min 5 års trading forex. Självklart när jag klagar till Fort FS går de på brott och börjar berätta för mig om andra konton som handlas som mitt och att det är bedrägeri. Jag har ingen aning om vad de pratar om och försöker gå fram och tillbaka med denna Fort FS person för att ta reda på vad de pratar om men engelska var inte modersmål och de gav mig alltid 1 eller 2 meningen svar. Till slut försökte Fort FS att ändra mitt balans till 300 vilket gav mig en förlust på 200. Sedan efter flera klagomål av mig ändrade de så småningom balansen till 1600 och det var vad de kopplade tillbaka. Så Fort FS stal i grunden 6 600 USD från mig. Jag gör det här inlägget månader senare eftersom jag inte visste hur relevant forexfred armén var. De hjälpte mig nyligen till att återhämta pengar på en annan mäklare som försökte ta min vinst från GBP oktober-kraschen. Jag är väldigt nöjd med hur fredsarraherren hjälpte mig att återföra mäklare till samtal med mig och de återbetalade allt de tog. Jag räknar kanske med att något kan göras igen med Fort FS och om inte åtminstone min inlägg kan hindra vissa människor från att använda denna mäklare. Svara av Mark Miller (FortFS) inlämnad 27 januari 2017 Kära klient, 1. Observera att din första insättning var 500 USD och efter att inte marknadsvinsten avbröts var saldot på ditt konto 1660 USD (ditt eget kapital marknadsvinst) och Denna mängd har framgångsrikt dras tillbaka till dig. 2. Din EA-aktivitet som syftade till att få en marknadsvinst upptäcktes på ditt handelskonto. I fråga om detta är handelar som matchar dessa resultat för icke vinstdrivande vinstmarkeringar föremål för avbokning i enlighet med paragrafen i arbetsordningen för handelsverksamhet: 5. Icke-marknadspriser. 5,5. Bolaget ska garantera att ett icke-marknadspris kommer att raderas från de aktuella noteringarna genom att handelshistoriken överensstämmer med de faktiska marknadspriserna. 5,6. Under förutsättning att Bolaget eller Kunden kan ge tillräckliga bevis för att öppnandet och avslutandet av handeln har verkställts med det pris som skiljer sig avsevärt från marknadspriset, åtar företaget sig att omräkna finansiella resultat av sådan handel enligt verklig marknad (utbyte eller interbank) citat eller helt avbryta det. Fort Financial Services Ltd. Om du investerar med sin fondförvaltare sida av verksamheten kommer du att förlora alla dina pengar precis som jag gjorde. Det är ett extremt svagt erbjudande. Jag investerade med 5 olika fondförvaltare. De visade alla stabila och konsekventa vinster för en 4-5 veckorsperiod innan de fortsatte att falla av en klippa. Jag har nu överfört mina konton till andra mäklare som har en stark fondförvaltare. Jag skulle råda dig att hålla dig borta från Fort FS. Svar från Mark Miller (FortFS) inlämnad 27 juni 2016: Observera att enligt avtalet för S. T.A. R. Investeringstjänsten är endast investerare ansvariga för sitt val av chefer från ratinglistan. Företaget är inte ansvarigt för vinster eller förluster som chefer och investerare kan ha på finansmarknaderna och delar inte några risker med att använda S. T.A. R. service. Företaget samråder inte med investerare och chefer och ansvarar inte för sina handlingar. Positivt finansiellt resultat i det förflutna garanterar inte vinst i framtiden och minskar inte de potentiella riskerna med att investera i de finansiella marknaderna. TradeFort Recensioner Snabbkörning vid handel, jag hittade inga krav, spridningen är också låg konkurrent med andra lägsta spridningsmäklare, allt går bra i mina erfarenheter att handla med tradefort. Snabba uttagsprocesser gör också denna mäklare till att locka många handlare att handla med dem. Aldrig haft några problem med TradeFort och I8217ve gjorde många uttag, alla utförda samma timme eller så8230 Men jag använde inte LR att finansiera mitt konto. I8217m använder alltid MoneyBookers eftersom de är väl reglerade. I8217m också använder länk modererat för att få 0,4 pips på varje handel tillbaka från spridning Bra service denna mäklare är bluff det är inte en bra mäklare Jag har ett konto och finansieras via LR jag har 25000 på mitt konto när LR stängt och be om mina pengar de de berättade att det inte kommer att återbetala de väntar på LR jag ber honom ge mig min vinst och ta huvudbeloppet de är inte redo för det även alla mäklare ger pengar som deponeras genom LR det är bluff med kunder vi gav pengarna till tradefort. ws inte för att göra vad de gjorde av våra pengar. i framtiden perfekta pengar stänger webmoney kommer att vara nära de stulna pengarna till alla kunder var försiktig med denna typ av mäklare Så det betyder TradeFort tillåter inte att dra tillbaka för handlare som deponeras med hjälp av LR Jag skriver för att dela mitt problem som jag hade med TradeFort. ws . Jag har gjort några insättningar. Först jag förlorade mina pengar men med den sista insättningen gjorde jag en bra vinst. Jag hade 750 euro i mitt konto. Men vad hände då. Jag tog en liten 15 minuters broms och när jag kom tillbaka såg jag att jag bara har 50 euro i mitt konto istället för 750 EUR. All min kontohistorik har raderats också. Jag har kontaktat dem omedelbart om detta problem och föreställ mig vad. De berättade för mig att jag har brutit sin regel 14 och det är därför mina kontoåtgärder raderades och de har återbetalat mig den deponerade beloppet på endast 50 euro. De vägrade att betala tillbaka de andra 700 euro. Från det ögonblicket har jag börjat titta mycket nära varje detalj i deras handel och plattform och en sak som de skrev mig i en av sina e-postmeddelanden, hjälpte mig att hitta en strategi som säkert kommer att ge vinst. På onsdag kommer jag posta här mycket detaljerad förklaring av denna strategi och hur du kan dra nytta av det som kommer att följas med skärmdumpar för din egen convinience. Jag kommer att ge dig en bra idé och tro mig att du inte behöver veta mycket om forex för att följa det. De ger också 5 ingen insättningsbonus för välkommen. Kom ihåg inte att kolla på onsdagen. TradeFort är en bra mäklare. De erbjuder 5 bonusar utan insättning. Snabb Verifieringsprocess. Snabb utförande. Inga re-citat. De erbjuder också en annan chans för handlare som förlorade 5-bonusen För mig är TradeFort en av de mest lovande mäklare. Mitt Kontonummer är 138402

No comments:

Post a Comment